Marakele National Park - Reisverslag uit Thabazimbi, Zuid-Afrika van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu Marakele National Park - Reisverslag uit Thabazimbi, Zuid-Afrika van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu

Marakele National Park

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

15 Juli 2019 | Zuid-Afrika, Thabazimbi

Gisteren zijn we aangekomen op camping Bontle hier in het park. Onderweg hadden we een schokkende ervaring bij een supermarkt. We waren de enige blanken war op zich al een hele ervaring is. Een jongen loodste ons naar de parkeerplaats en wilde op'onze auto passen. Hij wilde graag melk of bro ook d of geld hebben. Tot zover waren we wel voorbereid. We kochten een pak melk en gaven hem bij terugkomst 20 rand. Toen kwamen er opeens nog 2 jongens aan die ook eindeloos bleven vragen om brood of geld. Ze pakten onze boodschappen uit de kar in de wagen ........we negeerden hen, pakten zo snel mogelijk in en reden weg nagezwaaid door de eerste jongen! Bij de uitrit aan de overkant van de weg zagen we allemaal golfplaten hutjes.... Dat is dus de andere kant van Zuid- Afrika.....

Ht geeft je een heel dubbel gevoel over dit land.......

• 15 Juli 2019 - 19:08

Ben Sleurink:

Terug van onze fietsvakantie naar de Oostzeekust kunnen we nu genieten van jullie reiservaringen en foto's. Hele bijzondere reis. Geniet ervan !