De eerste dagen - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

11 Juli 2019 | Zuid-Afrika, Pilanesberg Center

De eerste dagen zijn vol nieuwe indrukken: -de helder blauwe lucht elke dag -de steenkoude avonden en nachten - de vele mensen die gewoon langs de snelweg lopen -de apen die het eten bijna uit je hand pakken op de camping -de busjes vol met mensen die af en aan rijden -de grote malls waar je echt alles kunt krijgen -de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen De eerste dagen hebben we vooral gebruikt om boodschappen te doen en te wennen aan de camper en het links rijden met een handgeschakelde auto. Gisteren hebben we een hike gemaakt ophet terrein van Sabel Ranch. We hebben boven op de berg een hele kudde sabelantilopen gezien die aan het drinken waren. Vandaag zijn we naar de tweede camping gereden bij het Pilanes National Park. De wegen waren soms slecht! In ieder geval zit er een bijzonder goede vering in onze 4x4!!!! We hebben vanavond voor het eerst tot 7 uur buiten gezeten op camping Manyane Resort .

• 11 Juli 2019 - 16:25

Jannie Brijder:

Leuk wat van jullie te horen! Fijne reis verder.
    Grjes, Jannie

• 11 Juli 2019 - 16:28

Charlotte Kikkert-Brijder:

Het lukt me nog niet foto's direct bij het verslag te zetten. Wel zijn er foto's te zien alsje links foto's aanklikt.

• 11 Juli 2019 - 16:43

Liesbeth:

Klinkt geweldig! Kan nog geen foto's ontdekken bij het kopje foto's.

• 11 Juli 2019 - 17:03

Irene:

Jullie hoeven zo te horen niet meer naar de Apenheul!
    Aapjes genoeg ;)

• 12 Juli 2019 - 17:23

Else:

Wat een andere wereld; leuk om zo mee te kunnen kijken! Geniet ervan samen☀️. Groetjes Else

• 14 Juli 2019 - 15:58

Aly:

War leuk die foto,s zo kunnen we jullie wat volgen . Geniet er maar van jullie zien een hele hoop allemaal leuke dingen en een hele belevenis groetjes aly