East Cape , Napier en Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu East Cape , Napier en Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu

East Cape , Napier en Taupo

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

13 December 2015 | Nieuw Zeeland, Taupo

Van Rotorua vertrokken om de East Cape rond te rijden. Twee keer overnacht op freecampings pal aan het strand. Genoten van prachtige kusten en zicht op de Pacific Ocean! Genoten van een schitterende natuur compleet met veel bloeiend gras in de duinen en dus:een krachtige aanval van hooikoorts!
gistermorgen daarom noodgedwongen binnen gegeten. Gelukkig werd dit Door de zondagochtend weer goed gemaakt : om 7 uur zwemmen in de zee bij wijze van douche! Heerlijk!
Op het strand d was een koude douche om het zout weg te spoelen.
Vandaag in Napier genoten van Art Decor huizen en nu overnachten op een camping met stroom. Kunnen we alle apparaten weer opladen en genieten van Internet. Over het meer van Taupo waait een straffe koude wind! Temperatuur is vandaag van 30 graden aan de kust naar 17 graden in het binnenland gegaan