Frech Pass Zuidereiland - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu Frech Pass Zuidereiland - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu

Frech Pass Zuidereiland

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

18 December 2015 | Nieuw Zeeland, Picton

Na een rustige overtocht van ongeveer 2 uur rijden we Picton binnen. Het regende in Wellington maar hier komt de zo'n te voorschijn. Wel is het koud: varieert van 12 -20 graden. Ook op de boot was het erg koud. We gaan dus op zoek naar een fleece deken want de komende nachten hebben we geen stroom en dus ook geen kachel .
De weg naar French Pass is spectaculair en voor tweederde onverhard. Prachtige uitzichten op de Abel Tasman baai. Wel een hele koude wind!,
Onder het rijden zakt de temperatuur soms naar 11 graden. Wat zijn we blij met ons gekochte dekentje en onze twee nieuwe mutsen!!
Op de camping in een prachtige baai is wel een wc, een koude douche en een grandioos mooi uitzicht! Wanneer we aankomen regent het en het blijft de hele nacht regenen!
De volgende morgen schijnt de zon!
We ontbijten, drinken koffie, lunchen op ons privé strand. Ook nog even een paar onderbroeken wassen. ....
s middags een wandelingetje naar twee uitzichtspunten en een verlaten strandje: heerlijk in de zo'n en uit de wind. Dus: we nemen een duik in het ijskoude water en laten ons opdrogen op de rotsen in de zo'n. ......
Dit was een kampeerplek om nooit te vergeten!,,,