Kohaihai ten noorden van Karamea - Reisverslag uit Karamea, Nieuw Zeeland van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu Kohaihai ten noorden van Karamea - Reisverslag uit Karamea, Nieuw Zeeland van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu

Kohaihai ten noorden van Karamea

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

22 December 2015 | Nieuw Zeeland, Karamea

Even over het vorige verslag: het moet zijn : French Pass.
We rijden van daaruit via de Abelsman baai naaKr Karamea. Bij Marahau staan we twee nachten en lopen 12,5 km terug vanaf het strand bij DE ANCHORAGE hut. We werden liet een watertank afgezet en hebben de prachtige kust ook vanaf het water kunnen bekijken! Ook nog lekker gezwommen.
Het Abel Tasman park is prachtig!
Onze volgende bestemming is Kohaihai (net ten noorden van Karamea).
Hier staan we op een kampeerplaats aan het strand bij het begin van de Heaphy track. Prachtige idyllische kampeerplek. Ook hier is het niet echt een paradijsje: we worden lek geprikt door zandvlooien. Wat een gemene kleine rotbeestjes zeg!
Als je beweegt heb je weinig last van ze maar o wee als je even lekker wilt genieten van het uitzicht!
Desondanks een prachtige wandeling gemaakt , een stukje van het kustpad gelopen! Weer schitterend. Weer was stralend en weinig wind! Niet gezwommen maar wel lekker een zonnebad op het strand.

• 22 December 2015 - 23:11

Alien Kikkert:

wat leuk om jullie reis een beetje te kunnen volgen ,mooi en boeiend ,lijkt me. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Pim, fijn dat hij er is ,in de zon!.We wensen jullie een heel bijzondere Kersttijd

• 24 December 2015 - 10:11

Jannie Kikkert:

Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon Pim,heb je hem al gezien via skype? geniet nogde rest van de vakantie.