Hongkong , Plaza premium lounge. - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu Hongkong , Plaza premium lounge. - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu

Hongkong , Plaza premium lounge.

Door: charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

05 December 2015 | Hong Kong, Hongkong

11 uur gevlogen. Mijn buurman was een Noor die in Noorwegen werkt en in Pjon Peng...met vrouw en kinderen woont.Samen Engels gepraat en natuurlijk de foto's van alle kleinkinderen laten zien. Zat hij natuurlijk op te wachten....
4 films gekeken en een puzzel gemaakt.... we mochten toch bij elkaar zitten bij het inchecken. Joop had geen voorburen dus veel beenruimte!
op de luchthaven bijna een uur gelopen en gezocht naar de lounge...eindelijk gevonden... Helaas geen mogelijkheid om languit te gaan. Wel gemakkelijke stoelen en gratis eten en drinken en een douche!

• 05 December 2015 - 09:15

Else Dorgelo:

Al een heel eind op weg.....
    Goede vlucht verder en maak er wat moois van in Nieuw Zeeland!
    Groetjes,
    Else

• 05 December 2015 - 10:17

Liesbeth:

Fijn dat jullie toch naast elkaar konden zitten. En je klinkt als een doorgewinterde wereldreiziger: gezellig kletsen met de Noorse buurman!

Jullie zullen nu wel zo'n beetje in de buurt van Nieuw Zeeland komen. De berichtjes via Whats app komen wel wat vertraagd binnen. We kregen ze vanmorgen rond 8.oo uur. Of komt dit door het tijdverschil????

Goeie reis nog even.

Liesbeth