voorbereiding - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Charlotte Kikkert-Brijder - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

01 December 2015 | Nederland, Kampen

Zondag

We krijgen nu inderdaad wel de 'kriebels'.... Nog een paar dagen te gaan.
Er moeten nog een aantal dingen worden voorbereid.
Nog afscheid nemen van een aantal mensen, mailadressen doorgeven, koffers pakken, laatste benodigdheden kopen etc...

Druk....druk....druk.....

Helaas heeft de lounge in Hongkong twee keer het bedrag van de reservering afgeschreven.. Moeten we dus nog achteraan. Eerst de bank maar eens daarover bellen...

wordt vervolgd.

Hoi! Reactie uit Hongkong gehad:blijkbaar op de een of andere manier dubbel geboekt! Ze gaan het terugstorting! Nu nog afwachten of misschien niet alles wordt teruggestort en we dus geen stoelen hebben!!

• 30 November 2015 - 18:53

Hedwig:

Oe...spannend...nog een paar nachten slapen... Volgende week zitten jullie hopelijk op een warmere plek!!
    Succes met de laatste voorbereidingen!